Werkwijze
Om de impact te maximaliseren gaan wij naast een eventplanning ook standaard een communicatieplanning aan met onze klanten. Op deze manier willen we de beleving, verbinding en het gevoel van trots bij de deelnemers maximaliseren. Dit is een vast onderdeel van onze dienstverlening.
Onze aanpak
Een incentive is meer dan een leuk uitje. Het is een investering in uw bedrijf, in uw personeel en in de cultuur die heerst binnen het team. Voor veel van onze klanten is de incentive ook echt een beloning voor goede prestaties. Daar liggen commerciële doelen aan ten grondslag en een incentive is een manier om die doelen te behalen of overperformance na te streven. Hoe maximaliseren we het bereik van deze doelen?
Onze aanpak is er op gericht om niet alleen de reis zelf maar ook de periode vóór als ná de reis optimaal te benutten. We bouwen dus niet alleen een maatwerk reis die inhoudelijk volledig aansluit bij uw wensen. We doen meer! We gaan een communicatietraject met u aan waarin we haarfijn afspreken op welke manier wij, samen met u, de reis en bijbehorende doelen onder de aandacht gaan brengen bij uw werknemers. Wij nemen het voortouw!
Road to succes
Event Design
Wanneer u de aanvraag bij ons plaatst gaan wij – vrijblijvend – aan de slag met een volledig maatwerk voorstel. Zelfs na het moment van boeken gaan we door met het verder finetunen op basis van uw wensen. Het zit ‘m dan in de kleinste details om ervoor te zorgen dat iedereen een super gave reis gaat beleven.
Communicatie vooraf
Waarom wachten met de voorpret tot de dag van vertrek? Onze editors creëren een teaserfilm die we op een goed gepland moment aan de reisdeelnemers gaan laten zien. Dat kan zelfs in een 360-graden studio! Eventuele gestelde targets maken we op tussenliggende moment op slimme manieren zichtbaar waardoor iedereen focus houdt op de doelstellingen. Naast de teaserfilm zijn er vaak nog 3, 4 of meer ludieke contactmomenten die wij voor u plannen en tot uitvoering brengen.
Event uitvoer
Één van onze eventmanagers begeleidt uw reis op voortreffelijke wijze met twee belangrijkste doelen:
1) Een vlekkeloos verloop
2) Het toevoegen van waarde op het gebied van hospitality. Service! Service! Service!
Communicatie achteraf
Een videograaf is mee op reis geweest en monteert een mega gave aftermovie. Met die film wordt er nog lang op een positieve manier nagepraat over de reis. Naast de video sturen we met aanvullende creatieve contactmomenten op herbeleving van de reis.